Η ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ. και οι GKAZMAHOLICS δίνουν ραντεβού για καλό σκοπό
Μια ξεχωριστή
φιλανθρωπική δράση ετοιμάζουν η Παλλεσβιακή Λέσχη Μοτοσυκλετιστών (ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ.)
και η ομάδα GKAZMAHOLICS Automoto Meets, οι οποίες ενώνουν τις δυνάμεις τους
για καλό σκοπό.
Η εκδήλωση θα
πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 19:00, στον χώρο στάθμευσης της
Θερμής, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων υπέρ του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με
Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα».
Με σύνθημα «2
ομάδες – 1 σκοπός», οι διοργανωτές καλούν το κοινό να δώσει το παρών και να
στηρίξει την προσπάθεια, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του σημαντικού έργου που
επιτελεί η «Φλόγα» για τα παιδιά και τις οικογένειές τους.
Κατά τη
διάρκεια της συνάντησης θα προσφέρονται δωρεάν σουβλάκια στους παρευρισκόμενους, προσφορά των δύο ομάδων, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν την
ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά μέλη της μοτοσυκλετιστικής και αυτοκινητιστικής
κοινότητας της Λέσβου, σε μια βραδιά με κοινωνικό και φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Οι διοργανωτές
ευχαριστούν ιδιαίτερα το κατάστημα «Φορταλέζα» για την παραχώρηση των ψησταριών
και καλούν όλους τους πολίτες να στηρίξουν τόσο τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία όσο
και τις επιχειρήσεις που συμβάλλουν σε δράσεις προσφοράς προς την κοινωνία.
Η παρουσία και η στήριξη του κόσμου μπορούν να μετατρέψουν μια συνάντηση φίλων της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου σε μια σημαντική πράξη αλληλεγγύης για τα παιδιά που έχουν ανάγκη.
.jpg)
.jpg)
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ